جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر سعیده تفضّلی نیک (باران)
آخرین اشعار ناب سعیده تفضّلی نیک (باران)
|
ما باده نخورده ، مستِ چَشمــانِ توئیم
در وادےِ #عشقیـــم و بہ فرمانِ توئیم
اے ماه جبینے ڪہ زِ دل مرحمِ دردے
بیمـارِ #نگـــــاه و ، پےِ درمانِ توئیم
گرچہ شوریده و مستیم وخرابیم بسے
تا نیائے همہ درماندهء سامان توئیم
ما و این جامِ تهی چَشم بِراهِ تو شدیم
کِی کجا باده پرستیم که خواهانِ توئیم
زلفِ تو دامِ بلائیست ڪہ در سَر دارے
چو به آن پای نهادیم همه حیرانِ توئیم
✍ #سعیده_تفضـلی_نیڪ
|
نقدها و نظرات
|
درودها جناب استکے نوش نگاه پر مهرتان 🌷 | |
|
درودها گرامے ، سپاسمند لطف سرشارتان هستم برقرار باشید 🌷 | |
|
درودها غزل بانو تقدیم نگاهتان 🌷 | |
|
درودها جناب نورے ممنون که خواندید و همراه شدید . رقص قلمتان هماره جاوید 🌷 | |
|
درودتان گرانقدر سپاس بابت حضور گرمتان مانا باشید به مهر 🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا بود