جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر سعیده تفضّلی نیک (باران)
آخرین اشعار ناب سعیده تفضّلی نیک (باران)
|
#خنده ات چـارهء دلتنگےِ ، دنیاےِ من است
با تو بودن از تو گفتن همہ رؤیاےِ من است
نامِ تـو ، چون غزلِ نابِ دل انگیز است چـون
همه شب تا به سحر ناله و نجواےِ من است
از ازل ، عشـقِ تو در #دل بنشست تا بہ ابد
چه بگویم از نگاهے که چو دریاےِ من است
همہ عمر مست و خـراب از غمِ تو بُگذشتیم
این همان عاقبتِ ، ناصـحِ گویاےِ من است
شبِ من درگــذر از چَشمانِ مستت تار است
کَس نداند که نگاهت صبحِ فرداےِ من است
✍ #سعیده_تفضـلی_نیڪ ⚜
|
نقدها و نظرات
|
درودها غزل بانو نوش نگاه پرمهرتان 🌷 | |
|
درودها مهربانو تقدیمے ست 🌷 | |
|
درودتان جناب انصاری ممنون که خواندید و همراه شدید . برقرار باشید به مهر 🌷 | |
|
درودها گرامے تقدیم نگاه پر مهرتان 🌷 | |
|
درودها بزرگوار نوش نگاه پرمهرتان سپاسها 🌷 | |
|
درودتان استاد گرانمهر سپاس بابت همراهے و مهر سرشارتان . برقرار باشید به مهر🌷 | |
|
درودتان جناب معاف ممنون نگاه گرمتان هستم . رقص قلمتان در اوج 🌷 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبانو جانم
بسیارزیباست