جمعه ۱۸ آبان
|
دفاتر شعر سعیده تفضّلی نیک (باران)
آخرین اشعار ناب سعیده تفضّلی نیک (باران)
|
حسـرتِ چَشمـانِ آبے بہ دلم ، زد غمِ دریا
بہِ خُمـــارِ چَشمِ خود ، بُرده زِ دل تابِ تمنّا
اے حورےِ خوش سیمَه و ای کاشفِ سودا
دردم بہ ڪہ گویم ڪہ توئے حّلِ معمّا
تا ابد #ناز بہ بنیاد ڪنے ، هیـــــچ ننالم
که زِ این خوشتر ندانم به جهان حضرتِ والا
ما و غم گرچه به سودائیِ تو خوش بنشستیم
خوش شود گر بنوازے قطعه ای سازِ مدارا
زلفِ مشڪینِ تو عمرے بہ تامّل بایـــد
وای بر من چو کِشد این شبِ هجران بہ درازا
✍ سعیده_تفضـلے نیڪ
|
نقدها و نظرات
|
درودتان استاد ادیب ، مهرتان را سپاس . برقرار باشید به مهر 🍁🌹🍁 | |
|
درودها جناب نورے ، تقدیم نگاه پرمهرتان 🍁🌹🍁 | |
|
درودها جناب ملکشاهے ، ممنون نگاه پر مهرتان تقدیمے ست 🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.