جمعه ۲ آذر
شب نشینِ روزگارِ چله ها و برفها شعری از عیسی نصراللهی ( سپیدار )
از دفتر ونداد نوع شعر دوبیتی
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ ۲۱:۵۳ شماره ثبت ۶۰۸۹۶
بازدید : ۳۸۲ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر عیسی نصراللهی ( سپیدار )
آخرین اشعار ناب عیسی نصراللهی ( سپیدار )
|
۱_
کُرسی و نانِ تنوری را هنوزم،دوست میدارم
میانِ برف و بوران و تِگرگِ شَب نشینی ها
****************************
۲_
بِزَن باران،کرمانشاه،غُروب است
بهارِ " مادرم " لایِ رسوب است /
نسیمی*سالیانِ پیش گفته :
خَرابی از شمال و از جنوب است /
***********************
۳_
دیوارِ جهان، کوتهِ کوتاست،به یغما:
خود را نَبَر از خاطره یِ مردمِ دنیا /
این ملعبه یِ خیمه یِ شبهایِ من و توست
که افتاده درونِ قَفَسِ حجله ی رسوا
عیسی نصراللهی _ ونداد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
خرم و خوش باشید