سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      تو مرا این همه عشقی

      شعری از

      حامد بیدار کهنمویی

      از دفتر معمولی نوع شعر مثنوی

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۱۱ شماره ثبت ۵۹۴۹۲
        بازدید : ۴۷۹   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر حامد بیدار کهنمویی

      تو مرا اینهمه عشقی تو مرا این همه شوق
      چه کنم دست خودم نیست مرا این همه ذوق
      همه گفتند رها باید از این عزلت و بند
      چه بدانند اگر بندِ رهای تو شوند
      مدعی غرق حسابست، و ما غرقه ی عشق
      دمی از شور مکاهد ز یمین تا به دمشق
      رخ یار و می سار و شب تار و گل خار
      جمعِ جمع و نور شمع و مُشکِ سمع و نوشِ کار
      دگران هیچ ندانند چنین حال و مقام
      که چنین حال و هوا وصف نگیرد به کلام
       
      #بداهه ، همین حالا
      *استاتید بزرگوار اگر به پیغام ها دیر جواب دادم ببخشیدم بنده دسترسی محدودی به اینترنت دارم
      *بابت وزن ها و عروض و قالب های غلط حقیر را ببخشید که نابلدم
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      الناز حاجیان (مهربانی)
      پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ۱۱:۰۷
      سلام شاعر بزرگوار بیدار کهنمویی خیلی زیبا سروده اید موفق باشید بزرگوار خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
      حامد بیدار کهنمویی
      حامد بیدار کهنمویی
      پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ۲۳:۴۰
      متشکرم بانو حاجیان خندانک خندانک خندانک
      ارسال پاسخ
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0