جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمد ترکمان(پژواره)
آخرین اشعار ناب محمد ترکمان(پژواره)
|
تمام بار دنیا ماند بر پهنای دوش من !
نوازش کرد سیلی های بیرحمانه گوش من
مرا سهراب وار از تیغ نا غافل بنوشانید !
که بعد ازمرگ من می آورید افسوس، نوش من
مرا مصلوب می بینید اما راضی ام زیر ا
که رسوا می شود حواریّ آدم فروش من !
بکوب ای هستی ِ جلاد میخت را به دستانم !
که چون منصور می مـاند به تاریخت سروش من
پرم از گنج های سرخ و زرد التهاب خود !
کجا دیدید قلب خستهِ پشمینه پوش من؟!
منم آن موج سرگردان که درخود غرق خواهم شد
کسی نشنید در دریای بی تابی خروش من !...
* * * * *
- پژواره -
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^
|
نقدها و نظرات
|
... سلام دوستان عزیز از شما و دیگر عزیزان بسیار بسیار ممنونم و ان شاءالله عمری باشد تا در شادی های تان جبران کنم و تنگ در دل شب برای سلامتی تان دعا... به گوشی صدایم می رسید اگرِ، سیلی ها را هنوز تاب می آوردم برای گونه های - تشنه ام - آب !
پ........
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کسی نشنید در دریای بی تابی خروش من !...
سلام استادبزرگوارم
بسیارعالی