يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
◻
تو بودا...
من هندو
تو صافی...
من صوفی
تو امروز...
من فردا
و...
عشق آب می خورد
تجرّدی با انگِ گناه...!
تو خدای مجازهای شاعرانه ای
ژرفای تو را می دوم
یکی زیر...
یکی رو
ـ پایمال قلب
با یک مربّع...
خطّ و نشان دل بِکِش !
اصابت صدا را بخوان
برای تو...
تقارن هستی را کج می کشم !
همدرد واژه های اشک
مثل وقتی که عاشقم
و...
زیر پایم جهانی از آدمی
حیرانم از حضور...
شب های پریده رنگ
کوچیده به صبح خوشدلی
گرم یا سرد..
شراب ولو می شود به جغرافیا ی شعور !
من مست پروانه ام
رموک و غمزده
تو بودا
من هندو...
با هر تو من ، اندیشه ٔ زیبا شدن بود
از قیس تا مجنونی ام ، لیلا شدن بود
▫▪▫▪▫
✍ح. رزاس
▫ انگِ گناه ▫۹۶/۵/۶
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم مهربان ارجمندم | |
|
متشکرم جناب استکی قدر دان حضور ارزشمند تان هستم گرامیم | |
|
درود ها جناب پارکی احترام مرا بپذیرید ارجمند م | |
|
سلام و عرض ادب و احترام ممنون از همراهی و مهر حضور تان گرامیم | |
|
درود ها گرانقدر م سپاسگزارم از مهر حضورتان احترام مرا بپذیرید ارجمند | |
|
درود ها جناب مهدوی خرسندی از حضور ارزشمند تان احترام مرا بپذیرید ارجمند | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.