جمعه ۲ آذر
لولاک لما خلقت الافلاک.... شعری از سید رضا موسوی
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۰ ۱۴:۲۸ شماره ثبت ۵۵۸۶
بازدید : ۲۱۴۰ | نظرات : ۱۲
|
آخرین اشعار ناب سید رضا موسوی
|
روزی که دلبر میمکید
از شیره ی قلب و دلم
دردی مرا در بر گرفت کز درد سرخوش گشته ام
هر نور از انوار او
هر جا روم با یاد او
گر میشود باور تو را
مرگ و حیاتم یاد او
من همچو طفلی شیر خوار
در اضطراب
در ترس و وحشت غوطه ور
نامش شنیدم ناگهان
گشتم اسیر نام او
گفتم اسیرت گشته ام
خندید و من
آشفته تر دیدم دلم در بند او
آن چشم شهلا عشوه کرد
وز عشوه اش
گشتم نصیب چشم او
آری همه خوبان در او
سیر و سلوک عرشیان مشروط او
هم لازم و هم کافی است
تنها دلیل خلقت عالم از او
لولاک لما خلقتالافلاک لو لا علی لما خلقتک لولا فاطمه لما خلقتکما
سید رضا موسوی 12/10/1387
یا فاطمه
و من الله توفیق
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.