يکشنبه ۴ آذر
گل های کاغذی شعری از حسن گائینی (رزاس)
از دفتر بداهه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۰:۵۲ شماره ثبت ۵۵۴۹۶
بازدید : ۲۰۵۵ | نظرات : ۹
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
✳✳✳
از آنچه در دلم بود
مویی به باد و سینه ای به دریا سپرده ام
همه در اتش و هراس
تا بازی خوشرنگ جنون مثل اسبی با لجام عشق...،
در صومعه شراب ریزد
و سیدرتای پاک خرد
با چشمانی صمیمانه از...ادراک
گل های کاغذین، به آشیان بَرد
اینک ، هنوز ...
پس از پایان به بابونه های شاد قبایل وحشی عشق...
می اندیشم
و بر تپه های جلجتا، نظاره گر صعود پیامبرم
امّا فریاد چشمانم نمی لرزد
و بیتاب از خش خش حماقت تنهایی مستم
به کدامین اختفای گلی... زبان بریده ای
که خروسی از نشیب شب بر نخاست
ـــــــــــــــــــــــــــــــ
* ح.گ. رزاس
۹۶/۲/۷
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
متفاوت و زیباست