يکشنبه ۴ آذر
آب رنگ شعری از حسن گائینی (رزاس)
از دفتر درد آب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ ۱۴:۳۴ شماره ثبت ۵۵۰۷۸
بازدید : ۵۶۳ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر حسن گائینی (رزاس)
آخرین اشعار ناب حسن گائینی (رزاس)
|
✳✳✳
باد را بگو
بی مقصد بیا
لختی بمان، باران ببار...
بر می جهم، ای ابــــرِ زخمِ رنج
دیدی شکست
دیباچهٔ شب های اعتبارِ رنگ...!
محکومِ کوچ، نگاهِ گرمِ شمع...
تنها،
ـ شب گشوده بود!
دلسوز اشک من، از دل رمیده بود
آتش...، گواهِ ما
ماران خاک خوار، چشمی درانده اند
مشتی به خون
خونی هلاک
فوتی در شاخ خود به دَم
با صد ستاره از، سوسوی نیزه ها...
این تحمیلِ تلخ
در
شاخ پیامبران ، محکومِ برابری است
تو آشنا بمان
ای بلوغ صبحِ پریده رنگ
بر می جهم به رقص...
در
ـ وهنِ
هر
غبار
رررررنجورِ آرزو...!
لختی بمان،
با
من
ـ بباررررر...
…………………
* ح . رزاس
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود