جمعه ۲ آذر
دختر شاه پریان شعری از دنیا حریفی
از دفتر بارانه های دنیا نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ ۲۳:۱۱ شماره ثبت ۵۴۸۸۵
بازدید : ۲۲۹۶ | نظرات : ۴۶
|
آخرین اشعار ناب دنیا حریفی
|
یادتان هست من که هستم ای اهلِ بیان؟
منم آن شاعرِ بی سبکِ جوان
منم آن دختر شاهِ پریان
منم آن عاشق خورشید و خزان
منم آن ماهِ به ظاهر نگران
منم آن دلبرِ شیرین بیان
یادتان هست من که هستم ای اهل بیان؟
منم آن نامورِ ایلِ حریفان
منم آن آهوی سرگشته و حیران
منم آن دختر گیسوی پریشان
یادت آمد که چه هستم؟
منم آن دسته گلِ سرخ پریشان
منم آن مادرِ آینده تهران
منم آن پیرِ زمین خورده گریان
یادتان هست که هستم؟
من همان دختر شاه پریانم
شده ام پیر و زمین گیرو فغانم
یادت آمد که این مادر پیر و نگران
دختر شاه پریان، کیست؟ ای اهل دلان؟؟
دنیا حریفی
بداهه
فروردین ۹۶
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما تشکر | |
|
درود بر شما سپاس | |
|
ممنونم عزیزم | |
|
سلام حسین زرتابِ هنرمند ....................................... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
چشمانت شاعرم کرد
خون به پا می کند ،
لب هایت؛
این را تمام شهر خوب می داند. بداهه
مهربان من که میدانم برای تمام دنیا کافی ست
ممنونم دنیای عزیز