سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

سه شنبه 28 فروردين 1403
    8 شوال 1445
      Tuesday 16 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        سه شنبه ۲۸ فروردين

        دلواژه های دلتنگ-من تمام ثانیه ها تو را قافیه به قافیه نفس کشیدم

        شعری از

        مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)

        از دفتر بهارنارنج نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۶ ۱۱:۰۷ شماره ثبت ۵۴۶۴۳
          بازدید : ۵۷۹   |    نظرات : ۴

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        آخرین اشعار ناب مهناز نصیرپور (بانوی فصلها)

        1-سراغ لبخندم را نگیر
        پشت بغض دلتنگی
        گم شده است
        **********************
        2-مهم نیست چه جوری حرف می زنی
        نثر یا شعر
        ساده یا پیچیده
        وقتی حرفتو نمی فهمن
        بهتره سکوت کنی
        ***********************
        3-گاهی آنقدر از حرف پر می شوی
        که از گفتن خالی...
        باورت از کسی تَرَک می خورد
        که تمام باورت بود
        ***************************
        4-دلتنگیم را قورت می دهم
        مثل ابر که باران را...
        ************************
        5-گیرم تمام دختران شهر عاشقت باشند
        تکلیف من که تمام ثانیه ها
        تو را
        قافیه به قافیه
        نفس کشیدم
        و آمدنت را
        بیت بیت در قصیده ی انتظار
        ردیف کردم
        چیست؟
         رویاهای صورتیم
        در باغ حضور تو
        شکوفا شد
        و شعر بلند موهایم
        در غم فراق تو سپید...
        من از ماه هفتم
        توقع مهر داشتم
        نه بی مهری...
        **************************
        6-آفتابگردانم
        زیر باران دلتنگی...
        از مهر خبری نیست
        نگاهم به جای آسمان چشمانت
        به خاک ...
         
        مهناز نصیرپور
        ۱۷
        اشتراک گذاری این شعر

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0