جمعه ۲ آذر
عطر نوروز پر می شود بر تن تابناک روزگار شعری از ژيلا شجاعي (يلدا)
از دفتر سرود خوش زندگی نوع شعر آزاد
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ ۱۴:۵۰ شماره ثبت ۵۴۴۳۳
بازدید : ۶۹۲ | نظرات : ۲۰
|
دفاتر شعر ژيلا شجاعي (يلدا)
آخرین اشعار ناب ژيلا شجاعي (يلدا)
|
باغ می خندد
غنچه می شکفد
رونق می گیرد باز
برکه و چشمه سار
غزل می خواند بلبل
مست و بیقرار
آواز می خواند
بر سر شاخسار
هیاهوی گنجشک ها
بر سر شاخه ها
پر می شود باغ و بستان
از بنفشه ها و آلاله ها
می رسد در بهار
فصل خوب کردگار
عطر نوروز پر می شود
بر تن تابناک روزگار
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بهارتان از شادی لبریز | |
|
درود بهارتان از شادی لبریز | |
|
درود بهارتان از شادی لبریز | |
|
درود بهارتان از شادی لبریز | |
|
درود بهارتان از شادی لبریز | |
|
درود بهارتان از شادی لبریز | |
|
درود بهارتان از شادی لبریز | |
|
درود بهارتان از شادی لبریز | |
|
درود بهارتان از شادی لبریز | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا و دلنشین بود