شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر رحیم نیکوفر ( آیمان )
آخرین اشعار ناب رحیم نیکوفر ( آیمان )
|
ای چشم من بینای من
غمگینترین نوای من
گریه منم ناله منم
در آهی و صدای من
امشب بیا سرای من
زیباترین حوای من
آری بیا آرامشم
برپا شود غوغای من
مجنون بخوان تو نام من
شیرین زبان لیلای من
ای ماه من مهتاب من
روشن بکن رویای من
در سوز_سازمن تویی
پیشم بیا جدای من
منم منم رسوای تو
تنها تویی سودای من
وفای من صفای من
تویی حجب وحیای من
در خاطرم رویا تویی
رویا چرا دنیای من !
در هر دمم فقط تویی !
جانا تویی هوای من
آخر چرا دوری زمن
پاسخ بگو چرای من
آخر چرا دوری زمن
پاسخ بگو چرای من
رحیم نیکوفر
|
نقدها و نظرات
|
چشم رنجه فرمودید سپاس | |
|
چشم رنجه فرمودید سپاس | |
|
چشم رنجه فرمودید سپاس ممنون که توجه و لطف شما | |
|
چشم رنجه فرمودید سپاس | |
|
چشم رنجه فرمودید سپاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیارزیبا قلم زدید