يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر صحبت پارکی ( صُبی )
آخرین اشعار ناب صحبت پارکی ( صُبی )
|
من و
شقایق
آینه و
نگاه تو
----
شعری از
فاصله ی شب
به شقایق خندید
-
حجم داغ تن تو
لُختی عطرلطیفی ست
که از
شرم نگاه گل ناز
عطش چشم ترا
آینه درخوابم دید
-
نا گهان
آه
از
هُرم شقایق
برون آمد و
گفت :
نه سوگوارم
نه دلدارم
--
فقط شب ها
به میل خود
حدیث دیگری
از این جهان دارم
اگر سُرخم
نه این معنا
که تبدارم
گل صحرایی ام
شاید
نشان عاشقی را
دردل آیینه می کارم
--
اگر!
صحرا عطشناک است
اگر!
تردید این باغ هم
کمی
در وهم ـــــ تبناک است
سیه سوگی
حدیثی ٬ بی رمق
از این بهاران
در خزان دارم
--
اگر سبزه
نهان گشته
وبرگها نیز
بسی
ژولیده می نالند
-
هنوزم
درمیان خلوت خارها
به دشت و جنگل و دریا
به کوه ٬ حتی بیابان ها
به دل
من غنچه ای شاداب و خندانم
که
لابد!
"تا شقایق هست"
"سپهری" را به یاد دارم
و شعرم زندگی
چون عشق
به هر باور وفا دارم
-
همین ست
روزگاران ام
-
عجب!
شیدایی و شوری
چُنان
چون تاول شاه توت
به زردی لبان تو
شبانه بوسه می کارم
---------------------
صُبی
|
|
نقدها و نظرات
|
شاعر گرانمهر جناب استکی بزرگوار با سپاس از لطف حضور و شان ادیبانه ی شما... سلام
| |
|
شاعر داننده مهر بانوی گرامی خانم جمیله عجم با سپاس از لطف حضورتان سلام
| |
|
نازنین شاعر خانم فاطمه باقری لطف حضورتان موجب خرسندی شد با تشکر سلام
| |
|
مهر بانوی گرانمایه خانم ناصری عزیز با سپاس از بذل توجهتان سلام
| |
|
شاعر بزرگوار نرگس خانم گرامی با سپاس بسیاز ار الطاف ادیبانه ات سلام
| |
|
شاعر گرانقدر جناب انصاری عزیز با سپاس از لطف حضورتان سلام
| |
|
شاعر ارزنده جناب نعمتی عزیز با سپاس از لطف حضور و حُسن نظرتان سلام
| |
|
شاعر فرزانه نازنین بانو مهسا آریایی لطف حضورتان موجب خرسندی خاطر شد با تشکر/ سلام | |
|
شاعر گرانقدر جناب خه یات با سپاس از لطف حضورتام سلام
| |
|
ادیب ارزنده جناب عالم دوست با سپاس از لطف حضورتان سلام
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست