يکشنبه ۴ آذر
چه بگویم! شعری از صحبت پارکی ( صُبی )
از دفتر حریم عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ ۰۱:۲۶ شماره ثبت ۵۲۶۸۷
بازدید : ۵۵۰ | نظرات : ۲۹
|
دفاتر شعر صحبت پارکی ( صُبی )
آخرین اشعار ناب صحبت پارکی ( صُبی )
|
به تصویر خدایی
که در رودخانه
زیر یخ زندانی ست
چه بگویم!
|
نقدها و نظرات
|
مهر بانوی شاعر خانم طاهره خسین زاده با سپاس از حضور و مهر نظرتان سلام
| |
|
شاعر توانا سرکار خانم جمیله عجم لطف حضورتان حسی تازه را در هوشم جاری کرد با سپاس بسیار سلام
| |
|
مهربانوی گرانمایه سرکار خانم سیده لاله عزیز مهرتان ماندگار سلام
| |
|
شاعر فرهمند با سپاس از مهر حضورتان سلام
| |
|
ادیب داننده جناب میر عبد الله بدر لطف حضورتان موجب خرسندی ست با سپاس/ سلام
| |
|
شاعر توانا جناب باقر رمزی مهرتان ماندگار سلام
| |
|
شاعر ارزنده جناب مرتضی اسفندیاری عزیز لطف حضورتان را می ستایم برایتان در این عرصه موفقیت با تندرستی سلام
| |
|
با سپاس بسیار از لطف حضور شما شاعر بزرگوار سلام
| |
|
شاعر داننده جناب ساجدی عزیز مهرتان ماندگار سلام
| |
|
شاعر فرزانه سرکار خانم سپیده لطف حضورتان موجب انبساط خاطر شد با سپاس و سلام
| |
|
شاعر فرهمند سرکار خانم شهره کبود وند پور با سپاس بسیار از الطاف ادیبانه و فن شاعرانه ی شما بزرگوار سلام
| |
|
شاعر گرامی جناب شفیعی متشکرم سلام
| |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
کلمه ی تصویر را در کوتاهه ی زیباتان (نقش بند ) یا (حک) میخوانم تا مفهوم گسترده تر بر نماد باشد
و زنده باد