يکشنبه ۴ آذر
بی قراری دل شعری از صحبت پارکی ( صُبی )
از دفتر حریم عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵ ۱۸:۱۹ شماره ثبت ۵۱۷۴۱
بازدید : ۴۵۳ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر صحبت پارکی ( صُبی )
آخرین اشعار ناب صحبت پارکی ( صُبی )
|
بی قراری دل
----
تا زلبان قند تو
کام گرفت
جوانی ام
شد نگه رمنده ات
پرتو آشنایی ام
--
از چمن ات
نچیده ام
یک گل آرزو هنوز
باز
اسیر دل شود
شاهد دلربایی ام
--
از رخ تابناک تو
بوی بهار
شنیده ام
من که
به باغ آرزو
شهره نغمه خوانی ام
--
می دهدم
امید به دل
راز مرا نگاه من
بارکسی
نمی شوم
تا که
به خود نخوانی ام
--
کرده
اگر!
زمین مرا
عرصه ی درد و غصه ها
از تو
گرفت روشنی
در شب آسمانی ام
--
من زلب تو
خورده ام
آب حیات عشق را
بی تو
فنا می رود
مهلت جاودانی ام
--
گر چه
خمیده قامتم
رنجه نمی کند مرا
ناز ترا
به جان کشم
با همه
نا توانی ام
--
ای غم عشق قامتم
خم شده از نگاه تو
کیست !
کجا؟
که نشنود
خنده ی نا گهانی ام
--------
شعر از:صحبت
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بر شما
سروده ای زیبا را مهمانتان بودم
برای نقد سروده ام ( خون و جنون ) منتظرتان میمانم