پنجشنبه ۱ آذر
دور باطل شعری از حسين زرتاب
از دفتر نبوغ سبز نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲ مهر ۱۳۹۵ ۱۵:۰۴ شماره ثبت ۵۰۴۵۶
بازدید : ۶۲۶ | نظرات : ۴
|
آخرین اشعار ناب حسين زرتاب
|
260-دور باطل-1395/6/22
خسته میشود مرا
خیابان
وقتی به پایان می رسد
اغتشاش
دیده اند ترا
چشمان او
از پشتِ لنزِ شیشه ای
دستت را بده
یکروز دست من
افتاده زندگی
در دست و پای ما
گاهی برای عشق
گاهی برای هیچ!!
فرار می کند
ترس
آغازِ هرج و مرج!!
پایان یک نظام،
گرداب انقراض!!
گرفتارِ دورِ باطلیم
آغاز میشود پایانِ راهِ ما
راهی که میشود پایانِ جان ما
سوخته ایم
نسلی پسِ نسلِ دگر
از ریشه ها
سال های نقطه عطف
نزدیک و دور
گاهی برای زندگی
آزادی و وطن
گاهی برای هیچ!!
""حسین زرتاب ""
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.