جمعه ۲ آذر
نه......هیچ کجای این شعر نمیتوانم خودم را جا کنم شعری از کبرا مینائی جاوید(مینا)
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۵ ۰۴:۲۳ شماره ثبت ۴۷۹۱۱
بازدید : ۲۲۹ | نظرات : ۱۸
|
دفاتر شعر کبرا مینائی جاوید(مینا)
آخرین اشعار ناب کبرا مینائی جاوید(مینا)
|
نه......
هیچ کجای این شعرها
نمی توانم خودم را جا کنم
تمامش مال "تو"ست....
تویی که در نقطه ،نقطه ی شعر هایم
جا خوش کرده ای.......
مثل یک برش از کیک
کنار چای عصرانه،
یا هوای تازه ی بهاری،
که مشامم را می نوازد،
یا یک شعر زیبای عاشقانه ،
که در دفتر دلتنگی شاعری
متولد میشود......
چقدر به شعر هایم می آیی،
اگر یک روز
فقط یک روز
نتوانم از تو،
برای تو بنویسم
بدان مرگ شعر هایم
فرا رسیده است.....
در من
منی میمیرد
که ترا با تمام وجود ش حس کرده است،
تا زیباترین اتفاق شاعرانه
در شعر هایم باشی،
تو باید بزرگترین کشف
شاعرانه ام باشی...
#کبری_مینایی_جاوید
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.