جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر کبرا مینائی جاوید(مینا)
آخرین اشعار ناب کبرا مینائی جاوید(مینا)
|
میدانم دوستم نداری !
اما گاهی به دروغ برایم بنویس،
باور میکنم ...
بنویس دلتنگم شده ای،
اصلا به دیدارم بیا،
موهایم به اشتیاق لمس دستان تو
بلند میشود، ومن هرروز
خیال سرانگشتانت را
لابه لای موهایم حس میکنم
برای بوسیدنت قدمیکشم تا خورشید،
کسی چه می داند؛
شاید قاصدکی سوار برباد
در آن دور دست ها
گره ی آرزوهای مرا با دستان تو باز کند
باور کن
ساده لوح نیستم
اما تو را ساده دوست دارم......
#کبرا_مینائی_جاوید
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس از توجه تون | |
|
درود و سپاس فراوان | |
|
درود بر شما سپاس مهربان نوووش نگاهتون | |
|
درود ها قدر دان مهرتان هستم سپاس از توجه تون | |
|
درود ها نوووش نگاهتان | |
|
درود بر شما قدر دان مهرتان هستم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و سرشار از احساس بود