جمعه ۲۵ آبان
اینها تماما آرزوهای دلم بود شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۰۱:۵۲ شماره ثبت ۴۶۵۸۵
بازدید : ۴۳۱ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
با خاطرش امشب هزاران قصه دارم
اول به دستش دست مهرم میسپارم
/
بعدا نگاهی عاشقانه توی چشمش
احساس پاکم توی قلبش مینگارم
/
از خانه می آییم بیرون ،زیر مهتاب
پس کوچه های خاطراتم می شمارم
/
آهسته در پیچ و خم دل واپسی هام
گرمای دستش لای دستم میفشارم
/
از پشت پرچینهای کوچه شاخه ای یاس
در موج موج تاق مویش میگذارم
/
گلبوسه ها میگیرم از چشمان مهتاب
تا روی گرم گونه های او بکارم
/
آمد به رنگ خلوتم مهتاب بخشید
آمد طراوت داد دست روزگارم
/
آمد غزلهایم دوباره جان گرفتند
آمد قراری داد جان بی قرارم
/
آمد دوباره دفتر شعرم ورق خورد
آمد دوباره سبز شد چشم بهارم
/
این ها تماما آرزو های دلم بود
وًالٌلهِه، جز این آرزوهایی ندارم
حسین دلجووو
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
آمد دوباره سبز شد چشم بهارم
درود استادبزرگوارم
بسیار زیبا بود
راحت غزل می سرایید
وهمیشه همدلنشین وزیباست
دست مریزاد