جمعه ۲ آذر
تکرار روز قبل است ،افعال و ابتکارم شعری از حامد بیدار کهنمویی
از دفتر طنزونه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۴:۱۱ شماره ثبت ۴۶۵۵۸
بازدید : ۶۰۱ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر حامد بیدار کهنمویی
آخرین اشعار ناب حامد بیدار کهنمویی
|
تکرار روز قبل است ،افعال و ابتکارم
اندوه و ناله بسیار ،اما که خود بهارم
طنزی بدائه گویم ،گریان لبی بخندد
اما به خنده شخصن ، با غصه آشنایم
گویم سخن بسی رک ، دورم شده پر از جک
نا می کند افاقه ، جک های طعنه دارم
پر شد ز پول جیبم، آزاد و در رفاهم
بوده غذا کمی چرب ، روغن زده به خوابم!!!
من دوستی هنر وند، خوش رو و خوش بیانم
جوش از رخم گذشت و ، سوزاند این زبانم
ای آنکه گوش دادی ،احوال حال مستم
قربان ناز شستت ، جامی دگر بخوانم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست