جمعه ۲۵ آبان
گیرم که مرا « block » کردی ، بانو شعری از حسین دلجویی
از دفتر بخاطر چشمانش نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ۱۸:۳۴ شماره ثبت ۴۶۵۲۳
بازدید : ۷۸۲ | نظرات : ۳۹
|
آخرین اشعار ناب حسین دلجویی
|
بردی دل ما به جلوه خوشکل خویش
دادیم نشانی از دل و منزل خویش
/
گفتی که تویی نیمه گمگشته ام و
کردی دل ما بناز خود پازل خویش
/
گفتی که شبی عرش خدا سیر کنیم
با نقص غزل ، ولی دل کامل خویش
/
گفتم که تو لیلای منی ، حال بعشق
ایکاش دلم را ببری محفل خویش
/
چرخی زده، طوفان کنی و بسپاری
مغروق نگاه خویش را ساحل خویش
/
عمری ست که ما مُعتًکِف کوی توایم
نومید مکن ز هدیه ای سائل خویش
/
ما هر دو، دو شاعریم و میراث غمیم
آب و گِل ما بدان ز آب و گِل خویش
/
این شعر که با شاخه گلی همراهست
بردار و بزن به سر ، کنار تِل خویش
/
بگذار نشان ما ، به گیسوی تو باد..
بهر دل باد ، یا دل غافل خویش
/
رفتی و فراموش شد آیین غــــزل
حالا منم و قصیده ی باطل خویش
/
گیرم که مرا « block » کردی ، بانو
اما تو بگو چه میکنی با دل خویش ؟
حسین دلجووو
از استعمال واژگان لاتین«پازل و بلوک»پوزش میطلبم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سرورم روز مرد را به شما و خانواده عزیزتان تبریک وتهنیت عرض می نمایک زنده باشید به عشق