سه شنبه ۲۹ آبان
|
دفاتر شعر حسن درویشی (درویش)
آخرین اشعار ناب حسن درویشی (درویش)
|
غزل وصف جمال تو به لبهاست هنوز!
تو بگو حالت چشمان تو گیراست هنوز؟؟!!
یوسف از غصه زیبایی تو خسته شده!
قصه خنجر خونین تو برجاست هنوز؟؟!!
دوش بر زاءر چشم تو تجاوز شده است!
شرطه ظالم و بی دین تو اینجاست هنوز؟؟!!
جام جم خون شد و جمشید،زتختش به زمین
جام زرین ستمهای تو بالاست هنوز؟؟!!
نوبهارست و گل و طوطی و بلبل به فغان!
فصل بی رحم دل و دست تو سرماست هنوز؟؟!!
وقت تشیع دلی،شادی و هلهل گنه است
باز هم خنده شیرین تو بیجاست هنوز؟؟!!
جنگ خونین تو با اینهمه سردار چه شد؟!
حالت جنگی ابروی تو پیداست هنوز؟؟!!
بعد تو هیچ دری وا نشده هیچ کجا!
خانه امن دلت مقصد دلهاست هنوز؟؟!!
پای درویش نخواهد شد از این دام بلا
باز هم سلسله موی تو برپاست هنوز!!
حسن درویشی
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
در مورد پی دی اف بعد از ایام عید حتما برسی خواهیم نمود و در جریان شمارا خواهیم گذاشت