دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر حسن درویشی (درویش)
آخرین اشعار ناب حسن درویشی (درویش)
|
زحمت نمیکشی که خودت را فنا کنی
حاشا که بین مدعیان ادعا کنی
دلداده را نه شامِ چراغان نه روزِ خوش
باید فقط به خوردنِ خون اکتفا کنی
چشمت اگر به عمق نگاهی دچار شد
کی میشود به خلق جهان اعتنا کنی؟
خود درد خالصی و خلاصی نمیشود
کوشش مکن که درد جماعت دوا کنی
خاکسترم، ببین که به پای تو سوختم
شاید که ذره ذره من را هوا کنی
ای مرگ،کیمیای سعادت،نوید عشق
آیا شود که گوشه چشمی به ما کنی؟
حسن درویشی
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما سپاس از لطفتان اشاره به بیت:آنان که خاک را به هنر کیمیا کنند/ آیا شود که گوشه چشمی به ما کنند ،هست | |
|
درود سپاس از محبتتان | |
|
درود و سپاس از لطفتان | |
|
درود سپاس از لطفتان بزرگوار | |
|
درود و سپاس عاشق خون دل و به عبارتی : خون میخورد عاشق ز بدکردن های دلدار البته خودخوری هم مفهوم میدهد ولی مشخصا افراد در زمان عصبانیت معمولا خودخوری میکنند | |
|
درود و سپاس از محبت بی اندازه شما... | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
زیبا بود
مصرع مقطع تضمین نیست؟