جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر احمد یزدانی (کوتوال)
آخرین اشعار ناب احمد یزدانی (کوتوال)
|
یا بی بی سادات خدا نه ، چو خدائی !
جا ری به مناجاتِ ملائک وَ دعائی
از خانه ی وحی هستی و در مهر یگانه
هستی به پدر مادر و بر شوی فدائی
بر بامِ جهان بانگِ امامت وَ ولایت
چشمانِ امیدِ همه از شاه و گدائی
وقتی درو دیوار ندارد حَرَمِ تو
یعنی که به هر لحظه وَ ساعت همه جائی
با چشمه ی اشکی که به افلاک روان است
چون سوره ی رحمان ؛ همگان را رُحَمائی
هرکس بزند دم به وِلای تو ، عزیز است
هرکس به تو رو کرد ؛ تو او را سروپائی
باشد قصصِ زندگیت سوره ی کوثر
چون معنیِ آیاتِ خدا شمس و ضُحائی
ما را چه رسد تا که به مدحِ تو درآئیم
ماندند حکیمان و من ِ بی سروپائی .
احمدیزدانی
فاطمیّه دوّم 1437 ه ق
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود استادبزرگوارم
درپناه حضرتش مانا باشید