سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      خط زدم خود را

      شعری از

      اله یار خادمیان(صادق)

      از دفتر یاس نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ۲۲:۵۶ شماره ثبت ۴۳۳۸۵
        بازدید : ۲۸۵   |    نظرات : ۲۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)

      نیستم غافل  اگر نانی به دست آورده ام
      دانه را با قیمتِ جانی به دست آورده ام
           بسترِ امواج و  میدان ِ حوادث بوده ام
           زندگی را رویِ طوفانی به دست آورده ام 
       سالها  با خواهشِ نا خویش بودم در ستیز
          عشق را با اندک ایمانی به دست آورده ام
       نفس را با شعله ی وجدان خود آتش  زدم
        تازه از خود ذره انسانی به دست آورده ام
       ساختم با اشک و خونِ دل سرای مهر را
       شادی از ترمیمِ ویرانی به دست آورده ام
          خنده زد هر ناکسی حال پریشان مرا
          هر چه دارم از  پریشانی به دست آورده ام
        شهرت آوردم، اگر چه نیستم از ایلِ نام
       نام را  از مشقِ  پنهانی به دست آورده ام
         مر حبا بر دولتِ   فقری که سلطا نت کند
        خط زدم خود را، که پایانی به دست آورده ام
       
      ۸
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0