پنجشنبه ۱ آذر
در وطن خویش غریب شعری از اله یار خادمیان(صادق)
از دفتر یاس نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ۱۰:۳۲ شماره ثبت ۱۳۲۹۳۰
بازدید : ۴۴ | نظرات : ۱۰
|
دفاتر شعر اله یار خادمیان(صادق)
آخرین اشعار ناب اله یار خادمیان(صادق)
|
ای شهیدِ وطنِ دروطنِ خویش ،غریب
زاده ی عشقی و درپیرهنِ خویش ،غریب
نَفَسی در قفسِ خستگی ات جا مانده
مرغ خونین بدن درچمنِ خویش غریب
باورم نیست ، چرا برف کفن پوشت کرد؟
آتش شعله ور در کفن خویش غریب
مدعی نیستی و شهر گواهی دادند
مثل تو کیست که باشد به منِ خویش غریب
نفسی سو خت ، نی سوز بر انگیزت را
شنوا نیست دل با سخن خویش غریب
شاعران پیرهن شعر تورا می پوشند
درحضور من در انجمن خویش غریب
بود و تا بود، و تا هست ، به شبهای سیاه
شمع می سوزد و درسوختن خویش غریب
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بجا و زیباست
برای شاد تر شدن روح همه شهدای مدافع این مرز و بوم صلوات