شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
۱-
و من.... تو را
در آغوش می کشم
ای ابر؛
چشمانم رحمت باران کم دارند
و هر روز....
قدیسه های شهر
تو را
در مُناجات سحر
می خوانند
ای پاک ترین باکره شهر.
۲-
بُرنده تر از تیغ،
لبان سرخی ست
که به عشق؛
سرمای زمستان را
ظهر تابستان می کند.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
این دو اثر ، از آثاری ست که بسیار به دلم نشست.
واقعا لذت بردم.
تصویر اولی را که دیدم دانستم شعری زیبا انتظارم را می کشد.
اما تأخیر و عدم حضور کم رنگم را در این روزها ببخشید.
خود می دانید که در برهه سرنوشت سازی به سر می برم و اشتغال شدید ذهنی ام مانع کسب فیض از محضر شما و دیگر عزیزان می شود.
مؤید باشید.