جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رحیم نیکوفر ( آیمان )
آخرین اشعار ناب رحیم نیکوفر ( آیمان )
|
باعرض تسلیت ایام سوگواری آقا امام حسین
( التماس دعا دارم )
یاحسینِ سینه ام طوفــــان کند
مسجــد و منبر همه حیران کند
باز محــــــرم مــــــاه ماتم آمده
در دلم عشق حسین طغیان کند
آنچنان نالم حسین کـــــز ناله ام
آن فراتِ کربــــــــلا عطشان کند
برحسین گِرید همه قدس وسما
این مصیبت ارمنی گریــــــان کند
وای حسین جان سردهیددرکوچه ها
بلبلان آواز خود کتــــــــمان کند
سوز دارد هَل مِنِ مولا حسین
حزن این گفتار دل بریـــــان کند
ای خوش آنکس روزعاشورا رَود
اشک خود در کربلا بـــاران کند
همنوای شعرِ من یک یا حسین
هم بگو تا آن دلت عمران کن
{نیکوفر}یکم آبان محرم 94
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.