سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 7 ارديبهشت 1403
    18 شوال 1445
      Friday 26 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        جمعه ۷ ارديبهشت

        ياوووووه مگوي ،!،

        شعری از

        داریوش پورافشار

        از دفتر میخندم از نو نوع شعر سپید

        ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ ۰۶:۲۰ شماره ثبت ۳۷۷۶۵
          بازدید : ۹۷۹   |    نظرات : ۵۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        ازدحامِ ايست هاي 

        كه ذهنِ زمان را 

        به خاطره هاي متكاثٌفِ قرن سپرده اند 

        و 

        گنهكار همان 

        بيگناه همان 

        بر سرِ دار به مقصدي گنگ مي نگَرند،

        تا ناجيان از پسِ پرده ها 

        عاشقان را به انتظار فرا خوانند، 

        و بازجويان ، در لغت نامه ها 

        پي واژهء آزادي ،  سنگ بر هم خواب كنند.'.
        (( آري ))

        ياووه مگوى - 

        اي كه شبهايت گَرانْ ، سحر مي بوييد;

        بي زماني درديست ، كه بيماري نسلِ ما شد.
        نكته زير خط ؛
         (( سپيد سرايي كه درد اجتماعيش را نبيند به درد لاي جرز كاغذ ميخورد)) 
        خلاصه اش اينه كه دوست داشتم كه در دوران شاعراني همچون شاملو نيما و حتي خود صادق  مي زيستم  
         اما افسوس
         امروزه حداقل در زمينه شعر سپيد قلم توانمندي نميبينم 
        حق نگهدارتان
        داريوش پورافشار
        ۱۱
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0