جمعه ۲ آذر
وقتی نباشی شعر من از سکه می افتد ... شعری از رضا محمدصالحی
از دفتر شاید فردا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۴ ۱۱:۴۰ شماره ثبت ۳۶۰۶۹
بازدید : ۶۴۳ | نظرات : ۲۶
|
آخرین اشعار ناب رضا محمدصالحی
|
بـردار از سـر روسـری از رُخ حجابت را
بـاید بـگیـرم آشــنا ! ، تـصویر نـابت را
مـن مــَردُم ِ چشـمان بـارانـی احساسم
رنـگین کمـانـی بی قـرارم ، آفتابت را
وقـتی نـباشی شعر من از سـکّه می افتد
آخـر نـمی دانــم دلیـل اجـتـنابت را !
با دامن گـل دار قـرمز روی فـرشی سبز
رقصیدنت را دیده بودم ...احتجابت را ؟
ارگ دلـم می لـرزد از جریان چشمانت
حرفی ندارم باز بـم کن این خرابـت را
در مـحشر چشم تو هم وقتی که برخیزم
مردانه طـاقـت آورم یـوم الـحسابت را
( رضا محمدصالحی )
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.