جمعه ۲ آذر
عیار عشق ... شعری از رضا محمدصالحی
از دفتر شاید فردا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ۱۵:۳۲ شماره ثبت ۳۵۱۳۳
بازدید : ۹۳۹ | نظرات : ۴۸
|
آخرین اشعار ناب رضا محمدصالحی
|
عیارِعشق مجنونت ، مـحکْ لیـلا ! نـمی خواهد
که در این شعله رقصیدن فقط پروانه می خواهد
تمام شـهر می داند کـه رسـوای توام ... بــانو !
نه ! راز بـرمــلا واگـویه و افــشا نـمی خواهد
مرا اعـجاز چشـمانـت کـفایت می کـند ، دیـگر
بـه آیین ات مسـلمانم ، یـد بـیـضا نمی خواهد
مسیحا! ، شـام آخـر هـم تـهی دستی پریـشانم
شراب عشـق می نـوشانی ام ، پـروا نمی خواهد
بـه قافت پرکشیدم بی صدا ، تـنها و می دانم
که دراقلیـم عشقت جا شدن غوغا نمی خواهد
سـلحشـوری کن امـشب آتنای شهر خاموشم
که تاتاری کمین کرده ست واین کاشانه میخواهد
( رضا محمدصالحی)
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.