جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
« رسم الخط
قهری و
من ...
بی هوده می کشم خودم را
به انتهایِ نقطه هایِ این خط ...
که در قاموسِ تو
همیشه نوشته شدن ،
اما خوانده نشدن ...
قانون است !
و چیست آیا
عیارِ خواستنت هنوز ؟
وقتی که زود
از قلم می افتم آسان
در کاغذِ لغاتِ تعمیدیِ تو ؛
ای خوبِ قدیمی ام !
کنون ...
من همان « واو ناخوانده ام »
در قابِ آخرین کتابِ تو ؟ ! ...
|
|