دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر باقر رمزی ( باصر )
آخرین اشعار ناب باقر رمزی ( باصر )
|
تقديم به عزيزاني كه در راه نجات
آسيب ديدگان اجتماعي خصوصا بیماران اعتیاد فعاليت ميكنند .
خیره سر
در نگاهى كه تو را در سفرم مى جويم
خال و خلخال رخت در قمرم مى جويم
بشنويد اين سخن از زخم كهنسال فراق
كه عافيت كو كه من اندر ثمرم مى جويم
سالها عمر من همراه خطر فانى شد
باز در راه تو جانا خطرم مى جويم
سوخت در سايه ى افيون تن پژمرده و ديد
آن چه اين جا همه را در جگرم مى جويم
مدعى گفت بيا غم به سرانجام آريم
گفتم اين ره ز دل خيره سرم مى جويم
همچو يابوى فرو رفته به گل مى مانم
علم اعجاز ز پالان خرم مى جويم
خير ما را تو ز درياى عدم مى جويى
من به سرداب درونى اثرم مى جويم
باصر اين قاصدك از كوى رفيق آمده است
باده اى بهر وى از چشم ترم مى جويم
الاحقر باقر رمزي باصر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.