جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
آخرین اشعار ناب رودونا کیارنگ (فاطمه توکلی)
|
<< ورق >>
حکم کن !
برایِ منِ همیشه بازنده
عفونتِ ورق ها ،
التهابِ زخم ها یم را
نمک می پاشد
و دست هایِ بریده ام
لابلایِ آس هایِ ناممکن بُر می خورد
من به تبِ نوبه یِ دردهایم دچارم .
|
|