جمعه ۲ آذر
افعیِ نگاه/مَجنوز شعری از هاوارِ هَه لوی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ ۲۳:۵۴ شماره ثبت ۳۴۴۷۴
بازدید : ۸۵۹ | نظرات : ۱۳۷
|
آخرین اشعار ناب هاوارِ هَه لوی
|
▐افعیِ نگاه
افعیِ نگاهت؛
آرایه ایست مهجور
با پارادوکسِ دورنمایی!
"کجا را می نگری؟!"
92/12/24
20:46
پ.ن:
ای کاش نگاهت،
ببارد از تمامِ ابری هوایِ دلم!
93/7/8
23:7
✗✗✗✗
▐مَجنوز!
امشب؛
تن داده ام به زمزمه یِ خاطره هایِ
مرموزی که؛
از دندانِ دلم، آویزان شد...
93/7/8
23:55
پ.ن:
دچارِ خویش؛
جنازه ای میانِ تابوت...
92/12/24
20:47
✗✗✗✗
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار عالی
احسنت