سه شنبه ۱۵ آبان
جُغرافیایِ گرسنگی شعری از هاوارِ هَه لوی
از دفتر هاوار هه لوی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ ۰۱:۰۱ شماره ثبت ۳۴۹۳۳
بازدید : ۱۲۲۵ | نظرات : ۲۰۲
|
آخرین اشعار ناب هاوارِ هَه لوی
|
▐ جُغرافیایِ گرسنگی!
این روز ها؛
جُغرافیایِ گرسنگی،
ضربانِ تکامل را
در بُعدِ زمانیِ یک مکان؛
به نامِ جبر"اقتصاد_سیاست"
سکته می دهد!
سکته می زند!
91/11/6
12:14
✗✗✗✗
لطفا نقد کنید!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.