سه شنبه ۱۵ آبان
جنگِ تضادها! شعری از هاوارِ هَه لوی
از دفتر هاوار هه لوی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ۱۸:۰۰ شماره ثبت ۳۵۷۲۳
بازدید : ۱۷۴۲ | نظرات : ۶۷۴
|
آخرین اشعار ناب هاوارِ هَه لوی
|
▐جنگِ تضادها!
دل باخته یِ تعارف
خود را به زندگیِ مردم می مالانند!
وقتی؛ اقبالشان به برجِ ریق است_
جُنگِ(جَنگِ) تضادها؛
یک آرشیو برایِ
یک تشویقِ خون آلود
به نفسِ تنوع و نقشِ مسمومِ جازدگی،
میان همهمه یِ هجمه هایِ وهن آلود
در دو قطبِ متباعد
می سازند...
تا سرانجام چه خواهد شد؟!
93/11/28
14:24
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام بانو فرمیسک بزرگوار
سعر بسیار زیبا و دلنشینی سرودید
لذت بردم
درود بر شما