سه شنبه ۱۵ آبان
زندگی... شعری از هاوارِ هَه لوی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ ۰۱:۲۶ شماره ثبت ۲۳۸۱۳
بازدید : ۸۷۳ | نظرات : ۱۵۸
|
آخرین اشعار ناب هاوارِ هَه لوی
|
در هوس، با هوس
با سه نقطه ی دو سین!
یاد پاد عشق؛
زندگی باید کرد...
پ.ن:
تولدتان مبارک جناب احمدی زاده
|