جمعه ۲ آذر
تسکینی برای درد___برگرد___حرف و احساس ... شعری از سهیل حاتمی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ۱۴:۴۰ شماره ثبت ۳۴۱۷۱
بازدید : ۷۷۱ | نظرات : ۱۷
|
آخرین اشعار ناب سهیل حاتمی
|
این کام که از این پیپ هرلحظه سینه ام را میسوزاند وسرم راسنگین میکند
تسکینی برای درد نیست
برای این است که دیگر نمی خواهمت...
باخته ام زخمیم کرده ای دیگر مرا ارزو نکن.
دوستت دارم وشاهدی ندارم جز کوچه پس کوچه هایی که با هم قدم زدیم ...
انجا فقط خدا ، تو ومن بودیم !!!
صبر کن شاهد پیدا شد....
گوشهایت و صدای خنده هایت که زیبا ترین پیش درامدیست ک گوش داده ام
برگرد خودت شهادت بده !
هیچ حرفی ماندنی نیست ....
مانند احساس های امروزی که اول دلت را میلرزاند و سپس دستانت را ...
و با گفتن یک متاسفم فراموش میشوی ...
اما توئم تنها نیستی ....
در سوگ خاطرات نابود میشوی .
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.