جمعه ۲ آذر
دستم را بگیر .. شعری از جواد مهدی پور
از دفتر کلک عشق .. نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ۲۰:۰۶ شماره ثبت ۳۳۲۹۹
بازدید : ۷۰۷ | نظرات : ۴۷
|
آخرین اشعار ناب جواد مهدی پور
|
فاصله بین کف دست
تا
مچ دست
یک تار مو ، بیش نیست
بجای اینکه مُچم را بگیری !
دستم را بگیر ..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.