جمعه ۲ آذر
خظبه های شقشقان شعری از خدیجه زینالی ( مهربانو)
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۳ ۲۲:۰۵ شماره ثبت ۳۱۴۳۶
بازدید : ۱۰۰۴ | نظرات : ۱۲۹
|
دفاتر شعر خدیجه زینالی ( مهربانو)
آخرین اشعار ناب خدیجه زینالی ( مهربانو)
|
السلام و علیک یا ثارالله
مولای من حال عجیبی دارم امشب
در حنجره بغضم شده دیوارم امشب
کردی عطا این دولت پاینده ام را
بذر دعا در آسمان می کارم امشب
بین صفا وُ مروه ی دشت جنونم
همراه پروین تا سحر بیدارم امشب
بر زورق اشکم سوار، ای یوسف من
صدها ذلیخای هوس غرق آرم امشب
همراه زینب ؛خطبه های شقشقانش
صدها فرات از دیدگان می بارم امشب
خرما و سیبی خورده ام از مریم تو
وای از طعام این جهان بیزارم امشب
ایمان ندارد گر یهودی بر مسیحم
چون مریمم کن زائر دربارم امشب
مولای من زین معجزه در حیرتم که...
شد یک پریزاد خدا غمخوارم امشب
در مرتبت از بت شکن والا تری تو
دارم سبب بر صدق این گفتارم امشب
او اسمعیلش داده است اما تو مولا
هفتاد و دو تن داده ای سالارم امشب
آه انفجاری بس عظیم این اتفاق است
از این منِ من که نماند آثارم امشب
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.