چهارشنبه ۱۶ آبان
غزل باران نگاهت شعری از محمدزاده
از دفتر غزل باران نگاهت نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ۱۳:۲۳ شماره ثبت ۳۱۱۵۵
بازدید : ۵۱۹ | نظرات : ۲۰
|
|
خدایا ، یک جهان زیبایی اینجا
غزل از چشم او می بارد اینجا
کتابی آسمانی در کنارم
دلم غرق تمنای نگاهش
شعف در قلب من شوری به پا کرد
کلامم راز هستی ، بر ملا کرد
درونم مست گشت ، از باده ناب
تو گویی گشته بر من ، کاشف ذات
امینم ، بهترین محبوب حقم
تو را من قدر دنیا می پرستم
فروردین 1393 تقدیم به پسرم محمد امین قدسی که بهترین مشوق برای نوشتن دلنوشته های مادرش است
God , One World beauty is here
The lyric falls at your looking
A ure in my side is opened
My heart sunken look at him
Happiness in my heart
Enthusiasm come up
My Word reveals mystery of Existence
There I was drunk pure wine
My Baby , The best loved by God
I worship you measure my world
Akram Mohammadzadeh - April 2014
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.