بالماسکه بود
من بودم و تو و...
جز ما کسی نبود
*
تو ماسک دیو و من پری..
وقتی که رقص بالا گرفته بود ،
افتاد بی هوا نقابمان
جاها عوض شد و
حیرت!
سکوت!
دیگر کسی نبود...
پ.ن1:
بالماسکه (به فرانسوی: Bal masqué)
نوعی مراسم جشن است
که در آن مدعوین با لباس مبدل و نقاب در آن شرکت میکنند.
ازویژگیهای جشن بالماسکه شناخته نشدن افراد شرکت کننده در آن
است.
پ.ن2:
ماسک :برگرفته از نطریه ماسک
(پرسونا) یونگ(روانپزشک
و روانشناس سویسی)