يکشنبه ۲۷ آبان
بازیهای بچه گی شعری از فرزان رادفر
از دفتر اول(شعرنو) نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ۲۳:۰۸ شماره ثبت ۳۰۴۵۰
بازدید : ۵۱۲ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب فرزان رادفر
|
بازیهای بچه گی
*************
گاهی وقتا دل من لک میزنه
واسهء خاطره های کودکی
واسهء بازیهای بچه گی ها
واسهء بدنبال توپ پلاستیکی دویدن تو کوچه
واسهء قایم موشک بازی تو پستوی تاریک اونور حیاط
واسه گرگم به هوا، یه پی دو پی، الک دولک
واسهء با فرفره تند دویدن توی باد
واسهء چیدن هفت تا سنگ صاف بروی هم
واسهء با نخ رویا ها بادبادکهارو هوایی کردن
شبهای گرم تابستون روی پشت بوم
زیر چادر هزار ستاره آرامیدن
یا تو شبهای زمستون
به امید بارش برف
چشم خود را بستن
واسهء تعطیلی مدرسه ها
واسهء آدم برفی ساختن
واسهء سرسره بازی توی برف
واسهء از ته دل خندیدن
آخ که دلم لک میزنه
گاه گاهی واسهء خاطره های کودکی
واسهء بازیهای بچه گی ها
********************
فرزان
ژوییه 2014
ویرال، انگلستان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.