يکشنبه ۲۷ آبان
زندگی تنها اکنون جاریست شعری از فرزان رادفر
از دفتر اول(شعرنو) نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ ۰۴:۲۱ شماره ثبت ۳۵۷۰۸
بازدید : ۷۷۴ | نظرات : ۸۰
|
آخرین اشعار ناب فرزان رادفر
|
زندگی تنها اکنون جاریست
***********************
از برای نونهالان
زندگی تنها اکنون جاریست
.
و تو گویی
پس از آن دورهء کوتاه حیات
که تواند تنها
دو سه سالی باشد
اندک اندک
می بریم از خاطر
رمز آزادی روح تازه را
.
و تسلسل خیالاتِ هر آن چیز که رفت
و هرآنچه پیشِ روست
بیش و کم هر جایی
زیر پوست من و تو
می کند
غلغله هایی برپا،
سخت و سمج،
که یگانه راه آزادی از آن
دوباره آموختن این نکته ست :
زندگی تنها اکنون جاریست
********************
فرزان
مارس 2015، فروردین 94
ویرال، انگلستان
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.