جمعه ۲ آذر
دلتنگی شعری از خالد بایزیدی(دلیر)
از دفتر دل مویه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ ۰۱:۳۹ شماره ثبت ۲۸۶۰۴
بازدید : ۷۵۹ | نظرات : ۱۹
|
دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)
|
شعری از:خالدبایزیدی(دلیر)
«دلتنگی»
کاش!
دربهشت تلفن بود
تاکه به مادرم
زنگ می زدم ومی گفتم:
مادرم درین جا
من دلم بس برایت
تنگ است
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.