قربان مقام تو ،هلا! ضامن آهو
احسن به مرام تو،هلا! ضامن آهو
بر سفرهي احسان تو،بنشسته كه شايد
نوشیم ز جام تو، هلا! ضامن آهو
صد دسته كبوتر همه ديوانهي رويت
بنشسته به بام تو، هلا! ضامن آهو
اين تشنهترين آمده تا بلكه بنوشد
شهدي ز كلام تو،هلا! ضامن آهو
آیا نظری مي شود از لطف تو يكبار
بر عاشق نام تو ،هلا! ضامن آهو؟
اين آهوی خوشبخت گرفتار دل من
افتاده به دام تو،هلا! ضامن آهو
خوشبخت کسی همچو حکیم است که باشد
سرمست مدام تو، هلا! ضامن آهو