عشق اصلا چیست؟
لذت خوردن یک بستنی سرد وخنک!؟
یا هوا کردن یک بادکنک!؟
یا لب آب و می ناب و...اَلَخ
هرکسی تعرفه خاص خودش را دارد
به دل من اما
جَرَیانیست شگفت،
و یقینا پر بار:
تکه ای کربن نرم
شود الماس درخشنده و تقدیم به یار...
پ.ن1
باید از کربن دل الماسی درخشنده ساخت تا قابلیت پذیرش عشقی ناب را بدست آورد.
پ.ن2
حقیقت یا مجاز
عشق می رویـــــــد درون جان ما
تا کجاهـــــا می برد ایمــــــــان ما
یا شوی ساقــــــه به بالا می روی
یا چو ریشه ره به سفلی می بری
گر شوی ســــــاقه غذایت نور پاک
ریشه باشی بهره ات از کود و خاک
ساقه شو بالـــــــــــندگی آغاز کن
در هـوای نـــــور او پـــــرواز کن ...